reklama

Najlepší vtip

Vtipov je na svete určite veľa, ale spomedzi tej hŕby sa vyskytne určité množstvo, ktoré sú dá sa povedať z pomedzi tých ostatných lepšie. A od tých lepších je ešte pár lepších a tak vám tu prinášam mojich Top 5 :) ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

1, Na stole leží banán a vibrátor. A banán mu hovorí: ,,Čo sa trasieš, však mňa zožerú”

2, Príde žaba s ponožkou na hlave k lekárovi a lekár sa jej pýta. A Vám je čo? A žaba vraví , žiadne žarty toto je prepad.

3, Ide Jožko po ceste a stretne žabu. A žaba mu vraví: Jožko pobozkaj ma. A Jožko, nie nepobozkám , prečo by som to robil. A žaba mu vraví, pobozkaj ma niečo dostaneš. -Nie. - Fakt ma pobozkaj niečo určite dostaneš. - A tak Jožko pobozká žabu a už vraví, no tak čo dostanem? -e e e éxem.

4, Závislák sedí pred počítačom a odrazu sa strhne, JOJ, veď ja som celkom závislý od internetu. Chvíľu premýšľa potom otvorí okno v browseri a hovorí si ,,Ale niečo tu predsa proti tomu musí byť!,,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

5, Optimista: - vyzerá to tak, že čoskoro pôjdeme všetci žobrať. Pesimista: - to je pravda, ale ku komu?

No tých vtipov ma napadá nespočetne veľa ale keďže je to Top 5, tak to uzavriem :) asi tak, že pokiaľ aj vy máte nejaký dobrý vtip, šup s ním do diskusie. Tak dúfam, že vás vtipy aspoň trošku pobavili, však nie nadarmo sa vraví: Šťastie je vždy to, čo zaň práve pokladáme... ;)

HAVE FUN

Pavel Valuška

Pavel Valuška

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu